Torsdag kväll

Ligger hemma i sängen just nu men har varit rätt aktiv idag faktist :D

Vaknade hemma hos Andreas gubben <3  Åt lite frukost och sånt...

Sedan åkte jag till stallet och där var det bakluckeloppis, gick tipspromenad och lite sånt :D
Tog in Ghosten och upptäckte 2 nya sår :O Asså han är verkligen en liten porslinshäst. Men
mamma tvättade och sprutade på en sån där spray så såret får en plasthinna så inge smuts
kommer in, vilket är smart :D

Red en sväng på stora utebanan. Red ett dressyr inspererat pass med mycket galopp och sånt.
Han älskar verkligen när vi ökar galoppen lite efter att samlat den på kortsidorna och sedan får
länga sig. Det är så häftigt att sitta på honom då också för han får verkligen ett tryck i galoppen...

Lite bilder:















Ah det blev rätt många bilder ändå, eller?

Yes men nu ska jag flicka mig lite :D raka benen och smörja in mig med BUS
för de känns lite okvinnligt att läga sig ner brevid pojkvännen lika hårig på
benen som han. Men man blir rätt bekväm i sig själv när man varit tsm men
någon i nästan 1,5år :O <3

Och buset har jag ju på mig för min skull så man inte känner sig sjuk :D



Kommentarer
Postat av: hanna

Va bra att du skrev att du hade smörjt dig med BUS ;) Jag gjorde det i går så nu kom jag på att jag ska smörja in mig i kväll oxå :)

2010-05-13 @ 21:48:56
URL: http://hannamalmlof.blogg.se/
Postat av: alexandra

fin pålle :)

2010-05-31 @ 18:18:50
URL: http://alexjornevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0