Torsdag eftermiddag

Halloj!

Har precis varit ute på en springrunda i det fina vädret. Hade Oscar med mig och han blev verkligen helt slut. Stackarn blev nog lite överhettad :( Men han har fått i sig lite vatten och ligger nu under soffan och kyler ner sig. Vi sprang runt Solbacka så de blev en bra sväng iaf :D


Solen tog också känner jag. Många tror att man blir brunare av att ligga och steka i solen men man får verkligen mer färg när man rör sig i solen. Så i sommar blir de massa tennis och badminton i solen. Ska undvika att rida när de är stekande sol eftersom Ghost har så jobbigt med sina ögon då.

Ikväll är det hoppträning och sedan ska Andreas sova över här... Imorgon är de häst och stallskötsel prov (spännande) och det är inte de teoretiska provet jag är orolig över utan de praktiska. För jag kommer göra stressknoppar som bara kommer falla ihop. Men huvudsaken jag får G så får de andra säga vad de vill...


Imorgon kväll blir de lite grillning. Måste bara hinna trimma dressyrprogram först :D

TOG KISSIES TEST SÅ HÄR FÅR NI DEN SENASTE INFORMATIONEN OM MIG!!!

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Där måste jag svara 1 och det är Andreas <3

Vad tycker du om kärlek?
Det är helt underbart om den blir besvarad <3

När kramade du någon sist?
Idag i skolan

Saknar du någon speciell person?
Nej inte just nu

Har du svårt för att bli kär? Nej har väldigt lätt att bli kär. Men håller hårt i samma person tills han väljer mig, tog ju 1,5år att fånga Andreas <3

Är du singel? Nej

När fick du senast en komplimang? Idag i skolan

 

 HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Inte riktigt, men jag svimmade när de sydde ihop mitt sår på knät utan bedövning.

Hånglat med nån riktigt ful: Kanske? Eller ah han är ful nu inte då...

Hånglat med fler än 50 pers: Nej

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej!

Gjort något riktigt dumt? Ja!

Gjort något du verkligen ångrar? Ja, jag tror alla någongång gjort de?

Åkt ambulans? Nej.

Gjort nåt olagligt? Cyklat utan hjälm när jag var liten. Kört för fort med bilen...

Fått din mamma att gråta? Ja i dom yngre tonåren lyckades jag nog med de

Slagit ner någon? Jag är försvag

Skämts över dina föräldrar? Haha ja..

Sagt jag älskar dig och menat det? JA!!! <3

Tar du droger? Nej fyfan!

Dricker du? När det är fest! Inte om de är skolan efter eller om jag ska jobba...

Vilka kläder sover du i? Hotpants och linne. Ibland endast trosor (undra när?)

Vad hatar du verkligen? När mitt hår är slitet och naglarna blivit gulfärgade av BUS

Är du ensam nu? Nej min hund ligger under soffan och kyler ner sig

Vill du gifta dig? Beror på hur ekonomin ser ut. Jag reser heldre än slösar pengar på en engångs grej...

Vill du ha barn? Absolut si så där 4-5st

 
SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag och Oscar i sängen hemma hos mamma. Här i sängen hos pappa var de jag, Andreas och Oscar.

Såg dig gråta? Andreas <3

Fick dig att gråta? Det var över något barnsligt

Du delade en dricka med? Bacillskräck

Du gick på bio med? Andreas <3

Skällde på dig? Morsan

Sa någonting till dig och vad var det? Andreas sa "Älskar dig, vi ses ikväll"

 

 DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

 Gråtit? Nej!

Kramat någon? Jaa

Pussat någon? Absolut

Köpt någonting? Nej (stolt)

Sjungit? Ja haha sjöng påväg från skolan i bilen

Saknat någon? Igår kväll saknade jag min hunk <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0