Tisdag kväll

Jaha så har yttligare en dag gått...

Sov till halv 9 ungefär. Hade gått om tid imorse. Tog bussen till norrtälje och sen hem till pappa för att hämta bilen :D Tihi!

Åkte till skolan, pluggade häst och stall, åt lunch, hade religon, pluggade svenska, skjusade hem Andreas.

Anna red Ghost så han blev nog välomhändetagen idag. Jag har suttit och pluggat idag på eftermiddagen och kvällen och det har gått jätte bra!

Imorgon är det mösspåtagning och några ska åka båt. Men jag kan inte följa med :( har för mycket plugg, har lovat Ghost att han inte ska vila så mycket denna vecka + att Sporren ska lämnas in på tryck imorgon. Men jag ska till trädgårn imorgon och ta någon drink ändå.

Lite kalas måste man ju ha när de är mösspåtagning :D


<3


Haha fick även reda på att vi inte har någon häst och stall så jag har pluggat det
i onödan? Haha nejdå men de betyder att jag är ledig eftersom jag fått
detta medelande på moodle, min hälsoped lärare loves me!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0