Tisdag kväll

Hej hej!

Visst har det varit fint väder idag? Blåste bara lite lite kallt men inte så man dog iaf!

Idag hade jag sovmorgon så jag sov till 11. Hade bara religon idag och där kollade vi på
film sedan hade jag ett möte inbokat under svenskan så kunde inte gå på den idag, synd...
Träffade Frida också btw <3

Efter så gick jag hem till Andreas som var sjuk idag och pysslade om honom lite <3
Var inte där så länge för mamma slutade tidigare och jag skulle hem till henne idag men
lite puss och klapp på kinden fick den lille kraken <3

Ikväll har jag fixat mina naglar :D Klippte ner dom och målade ett lager nagellack så nu är
de fräsha! Men dock lite för korta. Men jag brukar klippa ner mina naglar ungefär varannan månad
för när de blir för långa blir de väldigt mjuka och äckliga speciellt när man varit i stallet. Så då är
de bättre att låta dom börja om från början och vara fräsha! Precis som hår är jag allergisk mot
slitna och fransiga naglar :O

På tal om hår ska mamma boka tid hos Anki så man får fräscht barr till studenten. Kommer även göra
en helblekning för jag har upptäckt att i vissa ljus ser mitt hår oranget ut för jag är ju rödlätt i håret
på riktigt :O

Här kommer en bild på hur hemskt mitt hår kan skiffta ibland :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0