Söndag kväll

Godkväll!

Så vaknade man likblek och illamående imorse och fick springa på toa. Trodde jag blivit magsjuk men ingen spya kom iallafall så det var ju skönt. Pappa fick ringa Li och säga att jag inte kunde hjälpa till idag :( Så Ghost har fått vila ännu en dag denna vecka...

Men man kan faktist inte rå för att man blir sjuk.

Så jag sov och sov och sov imorse. Vaknade och hade ont i huvudet, hade ingen matlust. Ringde och bråkade med Andreas och tyckte de var jätte synd om mig själv. Gnällde lite väl mkt.

Fixade detta nr av Sporren. Sedan ringde jag Andreas igen och nu hade han stängt av telefonen. Men jag åkte hem till honom med pappas brum. Pluggade lite smått filosofi och somnade.

Vaknade och var jätte hungrig och åkte hem. Åt lite blåbärs soppa och skorpa. Senare kom Andreas och kollade på Avatar med mig. Den var jätte bra :D Fick även i mig en banan och lite blåbärs soppa.

Nu har Andreas åkt hem eftersom det är skola imorgon och vi inte har den lyxen att vara lediga imorgon. Förhoppningsvis är jag bra i magen imorgon så jag kan leva ett normalt liv igen :D

Ska iallafall rida Ghost, det är ett måste :D


Och Ghost träningsschema för kommande vecka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0