Söndag kväll

Fick en jätte konstig kommentar (kolla komentarerna tisdag kväll) där någon hette anonym kusin och sedan var det en länk. Länken förde mig till en bild på en kvinna??? Undra vem de är lix! Precis som de står en kusin jag inte vet om!!! :O

Vette fan men werd var de iallafall. Vaknade 5 imorse och var skit pigg. Var i stallet klockan 7 och hästarna var ute innan 8. Jobbade med Maja och det gick bra. Eftersom hon är så liten tog jag på mig att mocka båda stallarna - 4spiltor. Så jag har fått min styrketräning för idag :D

Har även tävlat Ghost. På framridningen kändes han jätte okontollerbar så först ville jag inte starta för han bara stack iväg med mig. Men sedan red jag igenom honom ordentligt i trav och galopp. Gjorde dagens snyggaste runda enligt väääldigt många för jag fick fina komplimanger av okända och sånna jag kände så de värmde <3 Dock blev de ingen placering för mig och Ghost eftersom jag inte ville pressa honom för mycket pga att han inte kändes som han brukade.

Emma startade honom också och tyvärr rev de sista hindret men de red en fin och prydlig runda också. Det var kul att se någon annan tävla honom för att se hur han betedde sig. Har fått ett bud på honom men man säljer inte en vän <3

Mamma är galen på mig men jag skulle aldrig klara av att sälja min lille ponnyponke <3<3<3 

Kommentarer
Postat av: Anonym kusin

Jag tycker att du liknar (bara lite) Birgitte Raaberg. Hon var med i Riget, en dansk serie. Kram :P

2010-06-02 @ 02:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0