Söndag kväll

Hejsan!

Vaknade imorse av att Andreas pussade på mig <3 Alltid lika underbart att vakna i någons famn :D
Fast det är alltid han som vaknar före mig så stackarn får aldrig uppleva den känslan :( Det går
ju inte heller att ställa en klocka så jag vaknar före honom för då vaknar ju båda?

Aja idag har jag varit i stallet mesta dels av dagen. Fast jag hann sola en timme hos Andreas innan
mamma hämtade mig och det var sköönt :D

Knoppade Ghost lite inför fredagen, behöver träna lite känner jag eftersom de är prov på fredag :O
6knoppar på 20min blev de. Haha har ingenaning om hur långtid jag får på mig på fredag men
hoppas jag blir godkänd iaf :D

Red ut med snuttegubben också och han var jätte duktig. Vi tog tom en lugn galopp på ängen
och sedan jobbade vi lite i trav på en volt på ängen. Skrittade hem och sedan red jag en sväng
på stora ridbanan. Hoppade några språng och han var duktig :D

Pappa hade fixat bomen nu så imorgon ska mamma och jag lasta Ghost brett. På torsdag är
de träning för Sara. SKa fråga Lamis och Michelle om de vill följa med och kolla :D

Veckan som kommer blir de mkt plugg betygen sätts ju snart? Och sedan blir de trimning inför
KM i dressyr...



Andreas äter upp mig och jag ser naken ut :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0