Söndag kväll

Har inte bloggat på ett tag så ska berätta lite om torsdag, fredag och lördag.


Torsdag
Vaknade med magont och mådde illa. Trodde att jag skulle få magsjuka. Gick ut med Oscar och sedan tog jag samaring. Gick och la mig. När jag mådde lite bättre åt jag en rostad macka och drack te.

Åkte till stallet och red ett litet hoppinspererat pass på honom. Han var duktig.

Efter så lasttränade mamma och jag honom. Stängde denna gång både dörren i bak och fronten. Han var jätte duktig :D

Åkte till Andreas och åt middag. Sov även där <3

Fredag
Sov rätt länge, men det är så mys med sällskap <3

Gick ner till stallet och red en skrittrunda med Ghost och han var jätte duktig. Vi blev lite förvånade bara när de stod golfare i en av sommarhagarna :)

Mötte upp Andreas på busstation och vi åkte till mamma. Mamma var sjuk och hade inte handlat någonting inför Valborg så vi tog bilen in och handlade massa god middagsmat och godis. Vi grillade och hade de mys. Badade bubbelbad och  drack fanta exotik i badkaret <3 Somnade till en Beck film och massa godis i magen :D

Lördag
Vaknade ännu senare. Vi skulle in till Sthlm och fira mormor och hennes syster. Mamma var fortfarande sjuk så vi fick erbjudande att låna bilen och köra in men ingen av oss vågade köra till stockholm så Rikard fick skjusa in oss, haha :D Åt god mat och tårta. Sedan tog vi bussen hem så helt dumma är vi inte ;)

När vi kom till Norrtälje köpte vi B&J's gottgott <3 Tittade på film hemma och Andreas. Sedan skjusade han hem mig eftersom jag skulle upp tidigit. Men så blev ju inte fallet eftersom min mage protisterade idag :(



Älskar dig så hjärtligt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0