Onsdag morgon

Ska försöka hinna med ett inlägg för jag tror inte jag kommer kunna blogga mera idag...

Sitter just nu i skolan och tråkar kom redan hit vid halv 9. Men jag börjar inte fören 10.05. Men anledningen
till att jag kom tidigt var att jag sov hos mamma inatt och då går de ingen buss in som är i skolan senare. Så jag fick skjus.

Andreas är sjuk idag men jag ska hem till honom och pyssla om honom ikväll, ska laga mat hemma hos honom till både han och svärföräldrarna <3 Sedan ska vi hyra en film ikväll och myspysa <3

Nog om oss....

Idag efter skolan ska jag faktist träffa Frida och det ska bli himlans trevligt <3 Det är fint väder så de blir nog till att sitta på någon uteservering och fika och fnissa lite. Blir nog lite lite shopping också. Dock inte så mycket för Andreas och jag ska ev åka in och shoppa lite på lördag inne i storstaden (sthlm)

Jag behöver skor till studenten så ska kika lite i Norrtälje men väntar nog till sthlm som sagt. Men det jag ska köpa idag är fondation och en hudfärgad BH. Sedan kanske att jag köper nagellack eller någon smågrej...


Imorgon så blir de lite baklucke loppis i stallet, ska rida Ghosten på ridbanan och rida igenom honom ordentligt, syrran fyller 25år och Andreas ska spela match <3




En bild jag tog i sommras på mormors lantställe

Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

:)

Ha en riktigt fin dag!

Kramar

2010-05-12 @ 14:05:36
URL: http://inehenriksen.blogg.se/
Postat av: N

Jättefin blogg! Allt bra me dig? ':D

2010-05-12 @ 22:24:50
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0