Onsdag kväll

Hejsan!

Idag har jag varit ledig? Eller ah lärarna kallar de nog ngt annat men men...

Andreas och jag har varit rätt effektiva med skolarbetet idag iaf vi har suttit ute på gräset och pluggat en stund och sedan på balkongen. En pizza slank ner också, hur går de med nyttighets veckorna?

Vid tre åkte jag till stallet och red ut på Ghost. Vi skrittade bara en runda för han kommer gå rätt hårt nu veckan ut och gick hårt även i måndags, igår vet jag dock inte hur lätt VS hårt han gick eftersom Anna red honom. Men iallafall de är skönt för hästarna att komma ut och bara skritta helt kravlöst. Dock var han på tårna på väg hem.

Så istället för att stoppa upp honom som jag vanligtvis gör lät jag honom trava på. Då visade de sig att han inte ville trava och sedan var han lugn, ja han är ju inte som vanliga?

Imorgon är de hoppträning för Sara, jippie :D Äntligen.

Mamma och jag var ute med transporten och Ghost idag för första gången sen olyckan i januari och han stod förvånadsvärt lugnt i transporten. Inge hysteri... Men man får inte köra fortare än 50 med honom. Så vi kommer reta upp många bilister imorgon...

Ha de bäst (lukta häst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0