Onsdag eftermiddag

Sitter här full med pannkakor i magen :) Jätte gott!

Har efter skolan varit iväg och lämnat sporren och sedan skrittade jag ut med Ghost. Han var lugn i början, sedan blev han spänd, sedan okontaktbar en stund och sedan blev han lugn igen. Ja han är en gnutta speciell <3

Men ridturen gick iallafall bra ändå <3

Ikväll väntar utgång med skolan/klassen beroende på hur man ser det? Ah vi hade mösspåtagning idag så vi ska ut och fira de. Dock ska inte jag dricka, har ju skola imorgon och det känns lite withe trash att vara bakis i skolan. Sen har jag ju möjligheten att ta bilen också så man slipper gå eller åka buss, vilket kanske inte är en höjdare på kvällen om man är ensam :S

Men jag hoppas på en trevlig kväll ändå, kan ju skratta lite åt dom andra om de blir dragna :D

Förhoppningsvis kommer Andreas också ner <3 vi firar 17månader idag! Så imorse köpte jag ett litet söttkort till honom <3 Passade på att köpa hårspray till mig också för mina flaskor är tomma :O

Imorgon är det torsdag vilket betyder helg för jag har inga lektioner på fredag. Så efter ett imorgon har jag helg :D Kollade lördagsschemat och jag ska ju jobba på lördag, det hade jag helt glömt bort :O 

Ne nu ska jag ta bort nagellacket jag har på mina fingrar och sedan ställa mig i duschen. Ta ett glas pepsi medan jag fixar mig inför kvälllen :D


Imorgon åker mina skor :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0