Natten till söndag

Oh Gosh!

Varför är man vaken för?
Haha ska ju upp och rida imorgonbitti som för ryttare
i dressyren..
Ett bra jobb tycker jag haha :D

Sen ska jag sitta i sekretariatet.

Men men de var inte därför jag är här utan för att
jag läst lite på småbloggar, eller ah en och man
känner sig ju lite bortglömd som artist :(

Här har man fixat kryssningar, tjejmiddagar,
fest ja you name it och vad får man tillbaka?

INGENTING, inte ens ett jävla tack för senast
eller någonting. Men de är väll som vanligt...

Sedan frågar man inte ens mig när man går ut själv
om man vill hänga med.

Är det bara för man har pojkvän och dom tror att
vi bara sitter hemma på helgerna???

Man kan faktist skicka iväg ett sms. Som jag vet
sånna som bryr sig gör.

Tom Andreas vänner som jag ärligt talat varit
oerhört fittig emot under en tid
skickar sms och frågar om vi vill med ut.

Vill du och Andreas ut ikväll? Ah så enkelt är det
men som sagt. Jag är väll inge rolig att umgås med
längre...

Har blivit jävligt sårad just nu och hoppas ni
bryr er. För jag har trott att vi haft roligt
ihop. Fast de kanske var falskhet från erat håll...







Kommentarer
Postat av: Hanna

Va tråkigt att de ska behöva bli sådär med sina kompisar, dom borde nog tänka ett steg längre! (Om de är dom du skrivit om, annars blir det pinsamt)

2010-05-02 @ 08:23:30
URL: http://hannamalmlof.blogg.se/
Postat av: jossan

du sa senast i söndags till mig att du inte kunde vara med oss på valborg..

2010-05-02 @ 11:32:33
Postat av: Mikaela

jag hade också hört att du inte kunde komma?

2010-05-03 @ 00:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0