Måndag eftermiddag

Sitter här och bloggar på småtimmarna efter skolan :D

Har bestämt mig för att Ghost ska få vila idag och lägga tid på Oscar idag eftersom han varit rätt ensam de senaste veckorna, sedan ska han åka till mormor imorgon och vara där en vecka. Så då är de skönt att ge honom lite tid också...

Men jag ska åka till Ghost och ta in honom vid fyra tiden för han går ute själv när ridskolanshästar gått in. Det är bara för jag inte gillar att han står inne så mycket. Så några gånger i veckan får han gå ut och äta lite lunch och vara ute några timmar extra.


Skolan idag var väldigt lugn. Hade ett prov i naturkunskap, sedan lite lunch och sedan jobbade vi på projektet vilke gick rätt bra!!!

Ska berätta lite om min helg senare men nu ska jag ut och gå med Oscar en sväng <3


Ghost tränings schema för denna vecka
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0