Måndag eftermiddag

Hejhej!

Men nu har de väll gått lite väl långt sedan förra inlägget? Eller vad säger ni?

Sitter just nu och kollar på Unga mödrar och jag blir så arg på alla idioter till
pojkvänner som inte bryr sig sin flickvän och familj och bara tänker på sig
själva. Så nu har jag fått av mig den aggresionen, tihi!

Saknar Andreas <3 vi har typ inte hunnit träffas i helgen för det har varit jobb hela helgen
och i fredags var vi på middag hos hans vän och då är de inte samma sak eftersom uppmärksamheten
inte bara går till mig :( I lördagskväll hade vi dock myskväll med massa godis och film (27dresses) älskar
den filmen. Har sett den typ 5gånger nu :O

Igår var det KM i dressyr :D och Ghost gick som en klocka i LC:n så vi kom delad tvåa på 63,33%
i KM klassen var han dock inte lika pigg att dressyra men vi slutade på en 5:e plats i klassen 
(4:a på KM) så de var ju bra ändå :D Bilder kommer så småningom :)

Ska skissa på ett tränings schema inför veckan så vi hörs sen <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0