Fredag kväll

Hejhej tänkte få ihop ett litet blogg inlägg så hära på fredagskvällen <3

Andreas kollar på hockey så han stör sigi nte så mkt på att jag gått iväg ett tag :D

Vaknade vid 8 imorse för jag hade hoppträning, var i stallet runt 9 och fixade min ponnyponke
inför hoppningen. Skrittade ut med Angelica och Dolly innan vi började...

På framridningen kändes han jätte bra och vi fick ett riktigt bra tryck i galoppen, gjorde lite övningar med bommar på böjt spår i både trav och galopp.

Sedan var de dags för hoppning "läskigt" har ju blivit lite rädd att hoppa efter avramlingen på björnbärshoppningen men jag bad om att inte hoppa för höögt. SÅ vi klarade banan galant :D


Det är så jobbigt att vara rädd för höjderna igen eftersom de bara sitter i mentalt. Fysiskt kan ju både
jag och Ghost hoppa allt som ställs upp. Men tror som sagt att jag tränat för lite för Sara i vår (endast 1gång)
och då får jag dåligt självförtroende för hindrenna. Måste verkligen ha en tränare som tror på oss och säger
hur man ska göra genom resans gång.

Men pappa berättade en rolig grej idag. Nya bommen till transporten har kommit :D Så nu ska vi ta bort mellanväggen så Ghost absolut inte har ngt att stödja sig emot eftersom han just galopperar på väggarna. Så förhoppningsvis kommer vi kunna hoppa för Sara på torsdag :D:D:D Det är ju kanon eftersom KM är om 2veckor och vi ska kunna hoppa bana på 90cm. Tror faktist inte jag kommer klara de utan Saras hjälp måste verkligen ha henne i huvudet under banansgång, tihi :D

Fast om de inte går att hoppa för Sara på torsdag har jag en plan B <3

Nu klagar Andreas så i have to go go <3<3<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0