Torsdag förmiddag

Sitter här i min ensamhet :( Har precis avslutat ett filosofiprov som gick sådär, lite ord som jag missade men överlag är jag nöjd. Min bittra pojkvän var ju negativ och gav mig ju verkligen positiva känslor när han precis innan jag skulle gå och skriva de

- Det är jätte jobbigt och svårt. 

Tack älskling du borde verkligen bli coach så bra du puschar mig :D (ironi på högsta nivå)

Aja idag efter skolan ska jag vara i stallet hela kväll faktist för jag ska först rida och sedan ska jag jobba och ha möte med min chef. Jag ska få nytt schema nu när de vi bestämde i januari börjar gå mot sitt slut. Jag har skrivit upp lite lördagar jag inte kan jobba eftersom jag ska tävla lite i maj tänkte jag...

Efter jobbet (som kommer bestå av ridlektion idag) så ska Andreas hem till mig<3


Imorgon ska jag få mamma att hjälpa mig att hoppa på kvällen eftersom hoppträningen tydligen var inställd. I helgen blir de jobb och tävling :D 


Vägde mig imorse, jag minskar <3

Kommentarer
Postat av: Cindii

Har frågestund på min blogg, så kika in och ställ gärna flera frågor! :) Ha en trevlig kväll! :)

2010-03-19 @ 18:50:10
URL: http://cindiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0