Tisdag förmiddag

Har precis kommit hem till Grind. Börjar klockan 14.45 för jag har ingen religon idag så har endast svenska idag. Just nu är de en av mina favorit sereier på canal+ weeds <3 Älskar verkligen intrigerna och att de gör narr av alla andra serier som typ desperate hosewife och liknande...

Snart ska jag ta bilen till Andreas för vi ska äta lunch på donken. Jätte skönt att få lite kvalitestid med honom så här på en vardag. Nästa vecka är de ju lov så då får vi verkligen tid för varandra. Dock ska jag ju på kryssning en kväll, kan tyvärr inte avslöja vilken dag...

Ah ikväll blir de styrelsemöte i stallet igen och sedan lite plugg och Desperate Housewifes.

Igår hann jag rida Ghost faktist och vi tränade lite dressyrprogram. Hade ingen ide hur jag skulle lägga upp träningen så då är de skönt att rida igenom några program istället så får man med rätt bra övningar utan att de blir långtråkigt. Idag rider Anna och imorgon ska jag rida igen :D På lördag är de hoppträning med Florian Dacourt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0