Tisdag förmiddag

God morgon eller kanske God förmiddag kanske man säger?

Sitter i skolan och väntar på lunch. Jag har tränat på min redovisning till religonen och även svenska talet så jag känner mig rätt lugn!

Ikväll är det styrelsemöte på klubben igen? Eller jag tror de iallafall..

Anna rider Ghost eftersom jag slutar sent på tisdagar och inte har tid att rida då tyvärr... Ikväll om mötet inte blir så sent och DH inte börjat ska jag ringa till Gotland och bestämma en dag jag och mamma ska dit och jag ska göra ridprov, hoppa de går bra :D Tror vi åker dit 15-16april. Sedan fyller ju Andreas år på lördagen <3 19bast liksom...

Imorgon är jag ledig, tror jag? Eller vi ska till Roden och lyssna på poliser! De är någon framtidsgrej där iallafall. Hoppas jag träffar Bella och Katrin, typ enda anledningen att inte stanna hemma <3


Ne nu tror jag pojkvännen slutat så nu är det lunch!!!

PUSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0