Tisdag eftermiddag

Sitter helt proppmätt av pannkakorna jag gjorde efter skolan. Ikväll ska jag på styrelsemöte på klubben så var tvungen att göra mat och äta själv. Men pannkakor är gott. Provade att ha honung på men de var inte gott så sylt fick de bli :D

Skolan rullade förbi, första halvlek med en gräslig huvudvärk på vänstersida om huvudet men efter en ipren så var den som bortblåst.

Ikväll är det jättte bra tvprogram på tv Depserate Housewifes och Cugar Town. Den nya serien Cugar Town är verkligen as rolig, jag lovar om jag blir lämnad när jag är 40år och får bo själv utan man ska jag bli precis likadan som henne :D Fast förhoppningsvis händer nog inte de...

Sedan har jag massa skolarbeten att göra bla svenska och naturkunskap. Men jag kom även på att jag skulle läsa några sidor i filosofin också så inatt blir de till att plugga.

Skulle behöva städa mitt rum också, Andreas kommer och sover på torsdag och jag är inte hemma imorgon så antingen får jag gå upp lite tidigare imorgon och städa innan skolan eller så får det se ut som de gör. Han är ju rätt van med att alla mina grejer av någon konstig anledning hamnar i sängen.

Ja sedan har jag ju redaktörsjobbet så jag måste ta tag och börja skriva lite grejer till tidningen och färdigställa den, men de får bli när jag inte har hela schemat fullt med skolarbete.


Snön är snart borta (den smälter i varje fall) då ska dessa småskor
in i sin box och sova till nästa
vinter... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0