Söndag kväll

Hej allihopa! Har ni saknat mig?

Typ de senaste inläggen har varit via mobilen för jag har inte haft tillgång till datorn. Ni kanske är intresserade av om jag köpte klänningen eller inte i fredags och svaret är ett BIG nooo. För den var verkligen inte min stil när den satt på.

Men jag köpte lite andra saker som en klänning, en randig tröja (en till), blanka leggins (mina första) och niveas fondation serie som jag kallar den :D Amen ni vet den där serien som ska göra att man inte behöver använda fondation för produkterna jämnar ut ojämnheter automatisk. (slänger in lite bilder på mina ny inköpta saker så snart som möjligt)

Jag ska säga att jag verkligen gillar den produkten iallafall även fast jag bara användt den 2-3dagar. Man får fin och glansig fräsch hy. Men jag tror den inte tar fondations plats riktigt men i skolan och så kan jag självklart bara använda denna kräm. Men på fest kommer fondationen åka på :D

Även denna helg har varit i hästens tecken. Hopptränade i fredagskväll, jobbade hela dagen igår och tävlade och var i stallet hela dagen idag.

Skickar in Ghost tränings schema för denna vecka också :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0