Söndag kväll

Vi vill ha ännu mera sol, eller hur folket?

Haha varför fortsätter jag ingen av mina läsare svarar ju på mina frågor och uppmaningarn :P

Idag har varit en rätt kul dag. Andreas och jag vaknade upp hemma hos mamma. Vi var på middag där igår och sedan hade vi ju lite schlagerkväll och det var mysigt <3

Tyvärr vann inte rätt låt :'( Salem Al Fakir skulle vunnit, det var en rolig kupp där att Björn helt plötsligt kom in i hans nr, skrattade hur mycket åt honom som helst när han satte sig vid flygeln.


¨
Men självklart var Anna en värdig vinnare hennes låt var inte fullt så kass som t.ex. Nillas...
Juste jag bröt min fasta igår också :'( fy på mig nu kommer jag bli fet...

Aja senare idag åkte vi in till stallet där det var Öppet Hus, jag stod och sålde lotter och delade ut fika och det var jätte kul :D Oscha med familj kom och hälsade på de red även My.z fast Ossian ville inte rida My.Z utan red Rodeo men tröttnade efter en långsida... En riktig ridkille de där :D

Efter det öppna huset red jag ett dressyrpass med Ghost och bildade en ny funclub som tyckte jag red jätte fint och att Ghost var jätte duktig, hihi tack<3

Ja sedan visade det sig att när jag skulle hem så var pappa på fotboll. Så lilla jag fick gå den långa vägen hem till Grind :O Aja kom hem välbevarad och hungrig, laga egen mat fick jag också göra.

Men nu kan jag inte skriva mer för nu ska jag duscha och sedan blir det sova sängen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0