Söndag eftermiddag

Har redan skissat fram ett tränings schema för Ghost V10. Brukar ju inte  göra det fören på söndagskvällar men hade inget bättre för mig så gjorde det nu. Ska snart åka ner till stallet och rida honom tänkte jag.





Ikväll så blir det lite pyssla om Frida tid, ska manikyra naglarna så dom är fräscha nu i veckan när skolan är igång, sedan blir de väll skrubbning och BUS-insmörgning. Är ju faktist mars nu och mars= vår och vår=brun. Så nu ska jag bli brun igen :) Hatar verkligen min gråa hudton jag har just nu.

Och ikväll är det ju parlamentet med Maria från Svenska Holywood fruar hon är ju så härlig hoppas hon skämtar på hejdlöst ikväll så man får skratta ordentligt :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0