Onsdag morgon

Sitter här med en kopp kaffe i köket och myser. Ska ta bilen till skolan om en stund. Är rätt trött för jag somnade typ vid 4. Har bara en lektion eller ah mentorsamtal också men tänkte strunta i de och rida Ghost istället en stund. Imorgon ska han få vila tänkte jag så vill rida honom idag. Sedan efter jag ridit åker jag väll hem till Oscar och sedan kanske jag tar en tur till Andreas en stund...

Ah så ser min dag ut idag. Vad ska ni läsare göra idag då???

Idag har jag på mig mina nya lackleggins. Har aldrig haft sånna förut så de blir spännande att gå med dem till skolan. Till det har jag ett svart lite längre linne och en ljusrosa kofta med spets. Det blir stövletter ute och sedan högklackade stövlar inne i skolan....


Resan till Gotland bokad <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu är jag duktig och svarar på din fråga :)

Har jobbat hela dagen och strax ska vi åka till lillebrors skola o kolla på deras teater. Sen till Herräng för att gå upp kl 5 i morgon bitti :D

2010-03-31 @ 17:43:14
URL: http://hannamalmlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0