Onsdag morgon

Har precis kommit till Grind i lägenheten. Varit hos mamma inatt så nu på morgonen har jag och Oscar åkt en bussresa. Snart ska jag ner till stallet och rida Ghost en sväng i ridhuset.

Efter jag ridit så ska jag hämta Andreas i skolan och sedan ska vi umgås lite extra så mys <3 Ikväll så är det styrelsemöte annars händer väll inga större saker.

 Längtar tills imorgon för då blir de torsdagmys med våfflor och Andreas hela kvällen <3<3<3 Sedan har jag bara en lektion på fredagen och sedan blir det helg :D Eventuellt ska jag och flickorna åka till täby på fredag innan hoppträningen :D


Ha en fortsatt trevlig dag <3




Gull ungarna och Sussie och Oscar <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, han va aspinsam! :O



Det blir bra de :) Kanske kan laga nåt lite nyttigare eftersom jag håller på att gå ner i vikt ;) Får se vad det blir :)

2010-03-24 @ 16:37:00
URL: http://hannamalmlof.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja:D fredag passar nog bäst ja, för på måndag behöver vi ju jobba projekt o sen på onsdagen kan jag inte

2010-03-24 @ 18:40:04
URL: http://angeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0