Onsdag kväll

Ligger i sängen och planerar morgondagen. Torsdagar är en av mina stress dagar för allting ska hinnas med på en väldigt kort tidsmarginal...

Så på torsdags kvällar brukar jag vara heeelt slut och matt i kroppen och somnar 2-3timmar före Andreas (på torsdagar börjar vår helg och vi kan äntligen sova med varandra).

Jag ska iallafall börja dagen med skola, har religon och filosofi. Sedan antingen skippa lunchen och gå hem direkt eller äta så fort som möjligt. Gå hem till Oscar och hinna med en promenad innan bussen går. Sedan åka till stallet och stressa klart Ghost så jag kan rida en hel timme. Innan jag ska ta bussen till skolan när Andreas slutar för att handla ihop lite grejer och sedan gå hem och laga middag.

Kvällarna blir dock lugna och stilsamma. Man kollar lite på tv och blir dränkt av pussar i pannan. Imorgon är de ju även våffeldagen så middagens imorgon kommer bestå av denna underbara rätt, jippie :D

Nu ska jag duscha och borsta tänderna innan det är dags att krypa ner under täcket...


Våfflor <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0