Onsdag kväll

Snart börjar ett av mina favorit program Halv åtta hos mig :D

Idag har jag varit sjukt trött!!! Sov bara 4timmar inatt.  Vilket resulterade i att jag inte kunde koncentrera mig och backa och parkera idag så jag fick parkera på Ö&B´s parkering som var tom. Skolan gick bra eller ah hade bara en lektion och sedan hade vi studentmöte.

Jag betalade middag och vi fick reda på att vi skulle ha ett nytt tema man ska vara något som börjar på R, H eller S. Tror ungefär vad jag ska föreställa. Det kommer matcha Andreas iallafall har jag bestämt <3

Det tråkiga är att inga nära vänner till mig ska vara med på själva middagen utan de ska självklart vara lite udda och skippa den. Så jag får belasta min pojkvän istället... Försökte verkligen engagera dom att de ska vara med och fråga arangörerna och verkligen se möjligheterna men de verkade inte intresserade så jag är väll inget roligt sällskap :(


Red inte Ghost idag eftersom jag ville lyssna på mötet och sånt. Men hinner rida honom imorgon efter skolan för pappa slutar tidigt och kan gå ut med Oscar så de är ju jätte great!

Efter skolan idag så åkte jag och Andreas och gick ut med Oscar en sväng och sedan brummade vi vidare till Kvisthamra till Andreas place <3

Nu ikväll har jag suttit lite här i soffan med datorn i knäet men ska snart ut och gå med Oscar. Sedan blir de väll lite plugg för att slippa plugga på lovet tänkte jag!!!

Åh imorgon när jag ridit och lite så ska jag och Andreas ha skärtorsdags mys med godis och hyrfilm <3<3<3 För två år sedan när de var just skärtorsdag och vi gick första året på gymnasiet hade vi en otroligt mysig dag och jag blev galet kääär i honom att vi blev tsm ca 9månader senare visar bara att de gäller att ha lite tur och tålamod i kärleken <3<3<3


Kommentarer
Postat av: anonym

du har en jättebra blogg (Y)

2010-03-31 @ 22:05:09
Postat av: svar

Tack så hemskt mkt :D vem är du?

2010-03-31 @ 22:57:46
URL: http://fridieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0