Måndag kväll

Ahhh jag blir galen!!! Håller på att leta klänningar inför studentmiddagen och hittar ingen som jag faller för. Har kollat runt på nelly, bubbelroom, fashionclub och även halens. Jag vill ju vara bondbrud för jag har ju min Andreas som ska vara lite James Bond inspererad.

Han kan iallafall sätta på sig smooking och sånt. Kanske att vi bara behöver köpa någon rolig och somrig skjorta till honom. Men jag då????

Jag vill ha en glansig klänning, kort modell, inga axelband, ej svart eller vit och helst uringning. Ska det vara så svårt att hitta en sexig klänning? Ne nu har affärena kommit fram till att de ska vara så gulligt och söt med blommor och krusseduller på klänningarna så man får inte vara bondbrud här inte :´( blir så less... GE FÖRSLAG SNÄLLA!!!

Fast jag har en klänning som stämmer in på denna beskrivning men den har jag ju användt på en fest redan, går de att återanvända igen eller känns de traschigt????

Ska man ha studentmössan på? Ne Bondbrudar har lockar eller snygga uppsättningar...

Klänning till just själva studenten har jag nog hittat tror jag :D Få se om de blir en vit men tror de för de känns mest studentigt <3


Kommentarer
Postat av: Bella

L'n'RFashion i Norrtälje har ganska många spännande klänningar. :) Ligger på Tillfällegatan 1. Hon har ganska många annorlunda klänningar som inte säljs nånannanstans och hon får in mer om ungefär 1 vecka :) Gå in o kika ^^

<3

2010-03-31 @ 18:37:58
URL: http://dumpuckoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0