Måndag kväll

Haha ja dagen började ju med att man försov sig rejääält!!!

Vaknade 9.00 och lektionen började 8.50. Men jag vr tvungen att duscha och ut och gå med Oscar så jag kunde inte direkt bara dra på mig någonting och köra rally till skolan. Utan jag tog de rätt lugnt och gick en promis med Oscar, drack kaffe och läste tidningen en stund.

Men vid 10 tyckte jag att de var dags att åka till skolan så då gjorde jag det med volvon som jag lånar av pappa enda tills på onsdag :D

I skolan hade vi naturkunskap B och vi håller på med genetik, typ de bästa ämnet som finns inom naturkunskapen anser jag. Fick visa mina kunskaper som fortfarande sitter sedan 9:an med mutationer och rutsystem, pluss i kanten för mig :D

Åt lite lunch, har icke mat vecka. Haha låter lite dumt men drar in så mycket som möjligt på mat vissa veckor, de är ju påsk snart och då lär de ju ätas och vill inte gå upp onödiga kilon.

Efter lunch gick jag, Jossi och Angelica till en skoaffär men vi köpte inga skor för dom var konstiga kom vi fram till. Aja får leta vidare...

Sedan jobbade vi med projektet. Vidare till stallet där jag red ett dressyrpass på Ghosten för att sedan åka hem till Oscar och låta honom springa av sig.

Sedan nu ikväll har jag varit hos mamma och kollat på tv bara. Saknar min prins oerhört mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0