Måndag kväll

Har precis avslutat att titta på Svenska Hollywood fruar som jag inte tror någon har undgått haha :D

Maria Montizami är världens bästa <3 Älskar typ allt med henne dom andra nollorna kan ju gå och lägga sig under en sten eller något. Ne nu ska jag spara ut mitt hår så jag får lika svall som henne. Hennes hår är ju de mest fantastiska på hennes kropp en riktig Barbie :D

Har inte fått tag på Andreas under kvällen, tror han lagt sin mobil under madrassen och sitter och skriver på sitt svenska tal. Ska bli intressant och höra vad han ska prata om! Har faktist ingen aning vad som rör sig i karlns huvud just nu?

Mitt tal är jag inte så nervös över utan de är religonsredovisningen och debatten vi ska ha imorgon som oroar mig mest, men det ska nog gå bra ska ni se. Vet bara inte hur jag ska agera. Lite Carolina Gynning stuk, försöka se ut som man förstår fast man inte gör de och spärra upp ögonen så mycket de går. Ja ska testa det. Carolina Gynning är faktist en av mina största idoler också <3

Ne ska in i duschen och duscha, logiskt? Sedan ska jag läsa nya Veckorevyn innan jag ska sova...


Puss och go´natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0