Måndag eftermiddag

Hejsan svejsan!

Första dagen på veckan och den har varit bra :D Fick ta bilen till skolan så slapp gå och de var ju sköönt...
Sedan väl i skolan hade vi bara naturkunskap. Sedan tog vi lunch och den var god, så himmla gott att kunna äta ketchup igen, har verkligen saknat denna underbara krydda :)

Efter lunch så var Jossi, Jag och Angelica duktiga och gjorde lite projekt, vi är såå duktiga :D

Efter skolan åkte jag hem och gick en långpromenad med Oscar. Blev sjukt sugen igår på att börja springa igen, men väglaget är inte de bästa och pappa säger att de är farligt att springa nu när de är is på vägarna eftersom man kan sträka sig, men han har lovat att sponsra mig med ett par joggingskor om jag ska börja springa.

För mina knän klarar egentligen inte att springa på asfalt som de tyvärr är runt om vägarna här, men om han köper ett par shysta skor till mig med svikt belastas dem inte lika hårt, sedan har jag ju min backontrack skydd till knäet.

Just nu tar jag det bara lugnt! Egentligen är måndagar min pysseldag i stallet, men eftersom vi tog tag i projektet idag så skulle jag inte hinna med eftersom jag har Oscar också.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ketchup har man bara på varmkorv och makaroner!!! BLÄ!! haha :p

2010-03-16 @ 20:12:35
URL: http://hannamalmlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0