Måndag eftermiddag

Inte för att jag planerat att skaffa barn en, men man är ju även inne i den svängen eftersom man har småbarn och bebisar runt omkring sig eftersom syrran har 2barn. Jag var inne på en hemsida som heter barnvanligt.se och där fanns jätte fina designade barngrejer.

Funderade på att köpa något till Enya när hon fyller år nu i april. Synd bara att ALLT var verkligen svindyrt. Men Ossian fick en dyr present när han fyllde år i januari så ska väll skämma bort prinsessan också :D

Kan tyvärr inte lägga ut på bloggen eftersom syrran läser den ibland och jag vill att hon också ska bli överaskad
<3


De grejer jag fastande för som jag BARA måste ha till mina barn sen är:


En sittpuff finns även i rosa och vitt, kostar 1599:-



En vagga som typ ska kännas som man ligger i magen igen. Bebisen sover bättre och med en
puff med foten eller handen vaggar vaggan mjukt och harmoniskt. Jag gillar verkligen den ideen.
Man kan även ha den i vardagsrummet eller liknande så ungen inte behöver ligga på golvet och kan
bli trampad av en hund eller liknande. Finns även i brunt. Kostar 1595:-


Jag vet den ser inte så mycket ut för världen utan ser mer ut som en tvättkorg. Men detta är faktist en spjälsäng för de första månaderna. Sedan kan den användas som förvaring av t.ex. mjukisdjur eller kläder. En stilfull och modern spjälsäng helt enkelt. (måste bryta släkttränden känner jag) Alla mina kusiner, mina syskon och nu Enya och Ossian har legat i en mer gammaldags spjälsäng som ser väldigt skranglig ut nu. Att jag lekte med dockor i den också känns inte helt okej heller. Så nu blir de en ny traditon här :D Kostar 4500:-


Caroline nu klagar inte du över att jag har valt  dyra saker du ska inte säga någonting eftersom du köpt 3-4vagnar till gullungarna :D:D:D <3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Lexi

Synd att allt är så dyrt :/

2010-03-22 @ 17:06:17
URL: http://lexismode.blogg.se/
Postat av: rosemarie

hej sötnos!

har din dag varit

bra idag? :)

kram<3

2010-03-22 @ 18:20:12
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: LINDEROTH

skulle vara rädd för att den skulle släppa i taket :P

2010-03-22 @ 18:52:07
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: carro

hahha lilla frida.. varför bryta trenden med gamla rangliga sängen... men en sittpuff för 1500 e juh tokigt...

2010-03-22 @ 18:59:32
Postat av: Jojjo*

Jag skulle aldrig våga ha en bebis i en vagga som hänger.. tänk om den lossnar :)

2010-03-22 @ 19:27:45
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Postat av: amen,dah

hheh ja :D

2010-03-22 @ 19:37:25
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0