Måndag eftermiddag

Sitter här med en kopp kaffe och rostade mackor och tar en liten fika så där :D Slutade i skolan klockan tolv så sen jag kom hem har jag städat mitt rum lite. Varit ute med Oscar lite så han fick känna på vårsolen som har kommit tillbaka. Måste bara skälla på solen eftersom den var borta igår och herr Snö kom och förstörde allt. Men nu smälter Herr Snö bort och Fru sol hälsar på och nu hoppas vi på att hon blir kvar en längre tid så resterna Herr Snö lämnat försvinner helt och hållet :D

Aja nu har jag lekt ordentligt med orden känner jag :)

Men nu ska jag plugga religon för jag har redovisning imorgon :D

Ha en fortsatt trevlig dag :D

/ Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0