Fredag kväll

Hej hallå! Länge sedan? Eller bloggade jag igår? Vet inte måste kolla! Ah det gjorde jag :D


Just nu sitter jag hemma hos Andreas, vi har ätit middag och ikväll händer väll inte så mycket. Vi funderade på att gå upp till flygis och köpa youghurt godisar till mig (har blivit helt frälst i dem) fast vet inte om vi (jag) orkar just nu. Får väll kolla på när han äter sitt vanliga godis :(

Idag har jag gått i skolan en sväng och haft hälsopedagogik och det var jätte kul :D Men kan inte säga så mycket mer vad vi gjorde eftersom vissa som läser denna blogg går i min skola. Men på onsdag kommer alla få veta så då kan jag avslöja :D

Igår ringde Blenda från Gotland, jag vet fortfarande inte om jag ska ta det eller inte men allt som hon berättade lät verkligen jätte bra. Liksom en gård med 80st hästar det är ju typ min dröm :D Aja ska tänka vidare. Vara ifrån allt och alla som betyder något i ett år är inte heller så lockande.

Men så tänkte jag när jag fick chansen att åka till USA 1år. Och de ångrar jag fortfarande att jag inte gjorde nu i efterhand.

Nä ikväll blir det Let's Dance och Solsidan! Ha en fortsatt trevlig kväll!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0