Torsdag eftermiddag

Nej jag har inte övergivit er :D

Jag har bara haft lite semester den här veckan. Nästa vecka börjar jag jobba och jobbar Juli ut sedan har jag två veckor semester innan jag åker till Gotland 15 augusti :D

Så Andreas och jag har semestrat lite här i komunen bara :D I tisdags så shoppade vi lite i den lilla lilla staden åt lunch på donken och kollade på fotboll senare på kvällen. Igår så låg vi och solade en stund på förmiddagen och sedan åkte vi ut till landet och åt middag hos mamma. Idag har vi solat och lite sånt och nu är vi hemma hos honom :D <3


Igår red jag lektion för Sara på Ghost och det gick jätte bra. Blev dressyr eftersom vi ska på hoppkurs i helgen. Vi tränade på att han ska hålla ihop formen oavsett vilket tempo jag ändrar till och sånt. Hon tyckte han blivit mycket starkare i formen och de var ju kul :D På slutet gjorde han jätte snygga dressyrponnymoves och var riktigt pampig att rida på eftersom han verkligen längde stegen och sånt :D

Ikväll har jag två möten i stallet ett privathästmöte och sedan styrelsemöte. Ska plocka in Ghost för natten också så han laddar upp inför helgens kurs och roligheter <3


En studentbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0