Tisdag kväll

Ska snart sova för klockan är mycket...

Blev klar med min sista skoluppgift i gymnasiet :O hur stort är inte det? Haha och jag kommer få minst VG i alla ämnen detta läsår alltså både hösten och våren så jag behöver inte direkt hänga läpp över mina betyg iår. Måste ju säga att jag var lat i 1:an och 2:an som inte kämpade i de ämnen jag "bara" fick G i men va fan :O Får ju mer VGn än Gn  nu så de är ju alltid ngt :D Eller juste vi vet inte vad vi får i projekt än så jag får inte ropa hej innan jag är över bäcken...

Har tränat styrka och dans idag. Fokus på mage och armar. Blev även ben och rygg. Man tränar oerhört mkt bålstablitet när man dansar. Jag har ju dansat reaggeton (som shakira) så jag vet exakt var jag tränar när jag dansar.

Att träna i bikini ger ett + eftersom man får se hela sin kroppsrörelse och man blir verkligen glad över att se sin kropp. Känner att jag är oerhört nöjd med den så nu gäller de att bara fortsätta för att inte tappa allt. I have rutor på magen som jag är oerhört stolt över. Ridning utan stigbyglar hela året har givit mig denna förstärkning :D 

Imorgon blir de en spring runda. Till stallet? kanske! Annars springer jag efter jag ridit Ghost runt långa elljusspåret. Beror på om jag har bil eller ej. Pappa ska ta fram min cykel så jag även kan cykla om bilen inte finns hemma. Tränings narkoman? ÅÅHH YES!!!

Alltså om jag inte har bil kommer jag springa till stallet imorgon om jag har bil springer jag i elljusspåret vid stallet. Krångligt? haha kanske...

Ghost ska få ett dressyrpass på banan tänkte jag. Anna red ut idag när hon red så imorgon ska han få lite lösgörande. På torsdag blir de hoppträning för Sara igen :D och på fredag uteritt. Lördag vila och söndag clearround 80 och våga mig på 90 också :D 



TAGGA STUDENTEN ENDAST 10 DAGAR KVAR!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0