Tisdag kväll

Tjatja!

Har precis avslutat bakning inför fredagen. Blev två plåtar kärleksmums så nu hoppas jag släkten blir glada :D Farmor ska göra smörgåstårta såå alla kommer bli lite runda om magen :)

Idag har jag varit ledig och spenderat dagen med min hunk i en solstol hemma hos honom. Snygg bränna man fick asså :D haha typ svart på armarna och röd över bröstet och vit på pattarna. Love it <3 Varför bränner man sig alltid över brösten men inte på armarna? Måste undersökas!!! Benen vill dock inte fånga färg så de blir BUS på dem... (man får fuska sig snygg bara de inte går i överdrift "KISSIE")

Igår var jag och brudarna inne i Sthlm vi åt lunch inne på gallerian men Pelikan har godare foccacia bara så ni vet ;) Hittade allt inför Mobergs. Jag och Angelica kommer vara rätt lika och vi kommer klara av att dansa natten lång för vi spenderade 69:- på siliconinplant till fötterna. Slå de om ni kan?

Köpte även lite underkläder. Men kavajen var snyggast och tror alla som sett de håller med om de <3

NÄ lite diskning kvar som måste göras. Sedan måste jag leta upp en bunke till för de blev så många rutor...

Sen ska jag lägga mig i bubbelbadet och ta hand om mig själv en stund <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Yes de kommer vi :D Så kan dom andra sitta där och ha ont i fötterna ;)

2010-06-08 @ 21:13:20
URL: http://angeckas.blogg.se/
Postat av: Angelica

Yes de kommer vi :D Så kan dom andra sitta där och ha ont i fötterna ;)

2010-06-08 @ 21:13:57
URL: http://angeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0