Tisdag förmiddag

Hejhej!

Sitter i skolan och väntar på lunch! JAG VILL HA MAT!!!
Har träningsverk efter min springrunda på 7-8km igår så idag blir de ingen konditionsträning utan endast styrkeövningar för ben, armar, mage och rygg.

Veckorevyn predrikar alltid över varannandag metoden och den kan ju faktist vara värd att testa :D

Har inte bloggat så mycket om MIG den senaste tiden ute mest om hästen och hans träningar så de kan ju vara lite tråkigt att läsa för er som inte kan så mycket om hästar.

I fredags blev jag shoppingsugen och Andreas behövde klippa sig så vi åkte ner på stan i pappas brum. Medan Andreas klippte sig letade jag aktivt efter en vit tunika men hittade ingen :( Men jag hittade en leopardmönstrad bikini på H&M som var jätte fin och pecis som jag vill ha den :D Man kan välja att ha den med halterneck eller helt axelbandslös så inga fula vita ränder här inte!

Aja jakten på vit tunika fortsätter i helgen när jag och Andreas ska in och fira 1,5år i Stockholm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0