Söndag kväll

Jaha så  har de gått för lång tid mellan tagningarna, lr???

Torsdag
Kort skoldag fast vi fick glass och hade lite betygsnack så de var bara laj :D Åkte till mamma och solade en stund innan hoppträningen. Fick först reda på att den var inställd men vi ordnade så Sara kom till Vigelsjö och hade lektion där. Hoppade lite vattenmatta och sånt.

Hon la upp en övning med bom-hinder-bom och med ett galoppsprång mellan varje och de slutade med att Ghost och jag hoppade 1,10 :) Sedan hade vi en lite serie med 4galoppsprång emellan. Gjorde en bana på slutet och hoppade 90-1m bana. Ghost taggade verkligen till så hindrerna kändes småttiga :D

Hade lite betygsnack med Sara efter och hon hade givit mig högsta betyg i häst och stallskötsel så ett MVG säkrat :D

Sov över hos Andreas och vi firade att allt inför betygen som skulle sättas på fredagen var klar med lite ungsbakade chips som var jätte goda :D


Fredag
Åkte till skolan en sväng för betygs snack med Jens. Fick bra betyg i hälsopedagogiken så de var kul :D Vi pratade även om häst och stall sköteseln och jag hade fått fina omdömen av Sara sa han...

Efter skolan red jag Ghosten en sväng i skogen i skritt och trav. Konstigt sår på högerhovs trakter.

Lördag
Min och Andreas 1,5års dag <3 Firades med mjukglass, shopping, middag och bio i Stockholm. Till min besvikelse hittade jag inget jag ville ha. Modet just nu är så sött och gulligull. Jag är så söt till utseendet så jag kan inte ha söta kläder för då ser jag ut som en docka. Måste kompensera de med sexigt. Men ska åka till Stockholm imorgon en sväng och förhoppningvis hittar jag ngt på stora Gina i PK huset för lilla Gina hade jätte urplockat igår.


Söndag
Ville inte gå upp imorseeee.... Kom hem rätt sent och somnade ännu senare. Men skulle ju hoppa CR idag så iväg till stallet. Haha på söndagar är de alltid så. Fast de var sista hoppningen och sånt nu innan sommarlovet så helgerna kommer vara rätt slappa nu framöver. Kommer ju inte jobba på helgerna heller nu när jag börjar på
tio100 blir väll ngt stallpass någon söndag ibland men inge rullande schema :D

Ghost var as stark och pigg på framridningen så fick verkligen jobba ihop honom i trav och galopp för att överhuvudtaget kunna hoppa. Red lite serpentiner och skit. På banan gick han hur fint som helst i både 80&90cm. Tyvärr rev vi sista hindret i 90cm för han tog inte min förhållning ordentligt + att vi kom lite fel på hindret före.


Min helg i bilder kan man säga....
Sporren har kommit ut.
Blårosett i 80cm för CRrosetterna var slut
Nytt linne och nya skor




Sen är den här bilden jätte söt på oss två <3 Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0