Söndag kväll - Svar på fråga

Jennifer frågade:

Allvarligt talat vad har du för ideal om du kallar henne för fläskmage, vet knappat vem kissie är eller om det ens är hon. Men det är väldigt intressant vilken vrickad syn du har på vad som är fläskigt eller inte.

Frida svarar:
Det var sånna här "" pluppar framför och efter fläskmage. Kissie klagar alltid på andra som är tjocka och redigerar sina bilder så hon ser smal ut. Men videosar går inte att redigera och nu ser vi hur hon egenligen ser ut. Jag tycker absolut inte hon har fläskmage utan anledningen till att jag skrev så är för att nu kan hon inte skryta med att hon är pinnsmal. Utan faktist har kurvor som vilken annan tjej som helst. :D



Jag är inte den smalaste stickan i asken men nöjd för de är ändå jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0