Söndag kväll - Sol sol soool

Ajajaj ojojoj ijijij :)

Sov länge till 1*:00 haha för pinsamt att skriva hur länge jag sov idag :O vaknade iallafall i Andreas armar och dom sover man ju så gott i så de var väll därför :D

Idag (som inte varit så lång eftersom jag sov bort hela dagen) har jag legat på en solstol och lapat sol hemma hos Andreas. Übermysigt för de var så varmt och skönt. Tyvärr blir jag ju kolsvart på armarna så hoppas de lugnar ner sig tills imorgon ....

Jobba hela veckan måndag-fredag se hur de känns? Men pengar blir det. Om jag känner mig för trött och sånt måste jag dock dra ner så jag bara jobbar 3-4dagar i veckan (vill ju inte bränna ut mig i förtid)

Hämtade hem Ghost också nu på kvällen. Så imorgon ska jag sätta igång honom ordentligt, stackarn har inte blivit omhändertagen på pedanta Frida sätt på flera veckor. Men nu blir de ändring på de :D

Ska gå ut med min snutthund som kommit hem äntligen ;D Sedan blir de sängsängsäng sova sova sängsängsäng...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0