Söndag kväll - Man märker hur mkt du betyder när du inte är här

Hej igen! Wow 2inlägg på 1dag :O rekord den senaste tiden lr?


Aja som rubriken säger så saknar jag någon väldigt mkt just nu och de är ju förstås min hunk jag pratar om :( Nu har man varit med varandra hela veckan och sedan är man helt själv... Tur att man har datorn med msn och fb för nu underhåller jag mig med att blogga och prata med Frida vilket är kul :D

Ska slänga iväg ett sms till några snart :D Saknar ju mina vänner jätte mkt nu när vi inte ses i skolan varje dag längre :( 

Har gjort en header till bloggen som beskriver mitt liv rätt bra men får inte upp den. Ska kolla om Mickis kan hjälpa mig med den sen. Ska ju hem till henne för ett repotage snarast :D Kuligt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0