Söndag kväll

JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!!

Okej lite efter men va fan! Igår orkade jag inte blogga och i fredags hade man ju då inte tid att sitta vid datorn :D Men iallafall det började med champagnefrukost i parken vid 7. Sedan åkte vi upp till skolan och fotades efter 8. Sedan blev de brunch och tal med lärarna, tårarna höll på att rinna men jag höll mig...

Utspring i regnet och sedan åka flak de var fun :D luktade öl och var genomblöt enda in till underkläderna. Men träffade släkten och lite vänner fick presenter :D Pengar i massor och presentkort även en rubrikskub och en ny telefon en sån där LG de gör reklam för you know.

Efter mottagningen blev de dusch och fix inför Mobergs. Mickis, Jossan och Andreas kom. Mötte Angelica vid norrköp! Vi åkte till Sebbe och förade några från "klassen" var där. Sebbes mamma var jätte snäll och skjusade oss upp till Mobergs :D Första gången jag var där. Vi drack Xider och jag blev bjuden på shott av Thim. Fick skicka hem pojkvännen runt 12 för han blev för full. Fick hämta 2vakter för han kunde inte gå  :D

Dansade loss med Bella och alla andra :D Bella och jag ville ha isbjörn men baren var seg så vi dansade istället. Angelica drog upp mig på scen flera gånger under kvällen och vi dansade där massor :D Kastade mina siliconsulor jag hade i skorna för de ramlade ut hela tiden. VIlket resulterade i blåsor. Men vafan?

Träffade barndomskompisar :D Hade en väldigt rolig student tack allihopa ni är underbara :D:D:D:D:D

Dock ör mobergs nog inget ställe jag uppskattade... seg bar och dålig musik. Men i sommar blir de att åka till sthlm och skaka rumpa med alla igen :D

Bilder kommer...

Kommentarer
Postat av: BELLAAA

i sommar blire skaka skjärt i sthlm!:D

och och.. vi måste åka Galaxy snart igen!!!!

<3

2010-06-14 @ 00:14:54
URL: http://dumpuckoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0