Onsdag kväll- We don't speak americano

Lyssnar på en helsköön låt som jag har ett vagt minne gick om och om på Mobergs när vi tog studenten!!!



Idag har jag jobbat över :O hel stressat idag!!! Var på flygis 2gånger och båda gångerna
tjockt med folk. Hatar folket på flygis dom trängs med sina feta kundvagnar :( Kastar
varor på en gör dom också :O Ne ska inte klaga de är kul att jobba.

Medan jag är på Gotland och samlar på mig erfarenhet och mockar hästbajs kommer
pengarna jag tjänar ligga på ett konto och vänta på mig <3

De blir nog 2veckor till Karpathos med älskling till slut :D

I augusti kanske vi sticker på festival i Piteå (Norrlaaaand)

Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv: aa typ!

2010-07-01 @ 14:41:46
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0