Onsdag kväll - Tutttutttuttarrrrrr

Idag har jag varit på kurs i ergonomi vilket rätt och slätt betyder arbete för att underlätta sin och brukaren/patientens kropp så de var nyttigt att lära sig :D

Haha när man skulle sätta på den gamle vårdbältet man trär runt buken för att slippa dra i brukaren/patienten kunde man vara tvungen att be om det var en storbystad tant med hängtuttar skulle man be henne lyfta upp dem så de inte klämde dem haha de var lite rooligt :D

Men min gamla klasskompis Elin var där också så de var kul att prata med henne och lite sånt :D


Har kollat på lite underkläder på internet. Har ju blivit helt fixerad i tuttar (mina dåra) och hur man ska förstora dem utan ingrepp. Tydligen har Wonderbra bra balchonette behoar men de kostar när de smakar 549:- styck. Men de blir nog att jag beställer ngn sån och sedan köper ngn balchonette på lindex eller liknande. De har även smågelpaddar jag kan fylla ut ännu mer för tycker mina inlägg fyller inte ut tillräckligt...


Wonderbra 549:- och den svarta 449:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0