Onsdag kväll - Godnatt Sverige och hela världen

Sista dagen på jobbet för denna vecka imorgon :D Sköönt för jag längtar efter sovmorgon men de är så kul att prata och hjälpa de gamla som är tacksamma och allt så lite tråkigt att inte jobba :(

Men de blir 2pass i stallet i helgen så då får hästarna vara tacksama för min hjälp istället :D Tog bort massa knott på Lotar idag när jag släppte ut Ghosten för natten. 

Efter jobbet måste jag springa ner till stan och köpa ngt inför midsommar. Får ta första bästa för har lovat mor att skynda mig till stallet så Ghost och Dukat (blev det) ska åka på bete i helgen hos Leila. Så har ingen häst att rida och ta hand om i helgen :( Men Ebba kankse skulle skritta ut på Ghost lite så då blir han glad. Han är så snäll att rida om någon bara går brevid.

Juste red ju lektion för Sara idag. Vilken dressyrponny jag har alltså :D Han kom upp jätte fint i handen och hade värsta steget idag. Sara kan hon. Efter en lektion är han så här liksom. Helt otroligt <3 Blenda kommer tjata att jag ska byta upp mig till större häst direkt när jag kommer till Gotland. För råd med en riktigt bra kommer jag få om Ghost säljs (dock kommer jag aldrig sälja honom) om inte jag hittar en stjärntvilling till mig som jag vet kommer älska och sköta honom som mig. Min älskade pojkponny <3

Ne puss och godnatt jobba imorgon och äta risifrutti till lunch :D



Bubbe <3 (bild från-09)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0