Onsdag eftermiddag

Hejhej!

Visst har de varit varmt och skönt idag? Synd bara att jag fått spendera dagen inne först satt jag och jobbade med tidningen. Sedan var de dags för skola och efter de åkte jag hem till Andreas och då var vi också inne för han skulle plugga.

Har inte ridit Ghost idag så han får vila för jag måste verkligen bli klar med tidningen idag. Det har ju även varit varmt så han tycker nog de är skönt att stå inne i stallet och vila eftersom de är svalt där. Är ju hoppträning imorgon också så då får han ju röra på sig. Dock kommer han ju vara lite piggare då men de är ju bara kul :D

Ska iallafall ut och springa en runda efter middagen för tränade ju styrka igår och nu blir de endast kondition...
Imorgon blir de varierad kondition och styrketräning innan hoppträningen för på fredag kommer jag inte kunna styrke träna men kommer nog springa en runda i elljusspåret när jag ridit klart Ghost.

På lördag dock blir de ingen träning alls för då åker jag och Andreas in till storstan och shoppiloppa lite samtidigt som vi ska fira vår 1,5års dag med Italienskresturang+bio <3

Vad ska ni göra i helgen mina kära läsare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0