Måndag kväll - Mitt vuxenliv har startat

Har jobbat idag, ätit sallad till lunch med dom jag jobbar med och även tränat häst. Känner mig duktig.

Veckan ser ut så här:

Imorgon jobbar jag igen och sedan blir de mys med brudarna efter <3, sova över hos hunken :D

På onsdag har jag en jobbkurs som jag ska gå på. På eftermiddag/kvällen dressyrträning för Sara.

Torsdag har jag jobb och efter jobbet blir det dressyrlektion för Leila (ja jag pressar dressyr just nu)
sedan ska Ghost och en häst från ridskolan (tror de blir Bysen) åka till Leila över helgen för att beta ner
en hage där småponnysarna Asterix, Rodeo och My.Z ska gå i sommar. Sova hos morsan med Andreas blir
troligtvis lite grillmys och uppladdning för midsommar.

Fredag blir de jordgubbar och mjölk till frukost alá Midsommar special <3 Lunch med familjen, dans runt stången och lekar med barnen :D På eftermiddagen ska jag ner till stallet och jobbelijobba. Åker sedan till Angelica med eller utan godis :O (det får bli en överaskning tjejer) eller vi lär ju prata och planera mer imorgon? :D På natten blir de nog att åka till den lilla lilla staden och fira in den nya "tidsåldern" midsommaren ger med pojkvännen. Kolla på soluppgången eller ngt liknande alltså <3

Lördag fika hos min mormors land enligt tradition. Bada i sjön om vädret tillåter ska jag försöka göra också :D

Söndag hämtar vi hem ponnysarna igen och sedan ska jag stänga stallet på kvällen...






kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0