Måndag kväll - Inga grillkvällar, inga fikor, inga shopping till täby, inga kryssningar....

Allt som vi planerat och pratat om vi ska göra kommer nog inte hända nu... Ni kanske kommer göra det men jag kommer inte följa med på de.


Ghost gick superbra idag. Det var kul att han var arbetsvillig. Eller han blir de när han stått länge då vill han verkligen jobbajobbajobba. Ville dock inte ta vara så mkt på de utan avbröt efter 30min. Ska ju rida för Leila imorgon.

Efter ridningen åkte jag en sväng till Andreas <3 Han och jag ska åka iväg några dagar V 31. Men vet inte riktigt vart? Öland, Åre, Gotland, Trosa och Småland kom som förslag. För mig kvittar de bara vi kommer iväg :D















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0