Måndag eftermiddag- Det är för oss solen går upp, lyser som guld, för kärlekens skull <3

Måndag morgon började bra med hundpromenad och youghurt. Fick gå till bra brukare som var trevliga och gjorde lite inköp och städ till dem :)

Slutade lite tidigare för de gick snabbt att fullfölja insattserna. Så medan jag väntade på bussen satt jag och åt en av världens godaste glassar Corentto Pelican, första gången jag åt den så den kommer de bli flera gången kan jag säga :O för den kommer väll försvinna efter säsongen kan jag anta? Men om alla som läser de här äter den kanske populäriteten går upp och den kommer nästa år också :D Nog om glass. Jag solade också man får värsta brännan på busstation man sitter precis vid solen som en gryta liksom. Asmyyyyyyssssssssssssss!


Kom hem och gick en sväng med Oscar sedan smsade Andreas att han slutat så jag och Oscar gick en bit med honom så han slapp gå hem helt själv :D

Nu väntar jag på att bilen ska komma hem så jag kan åka till stallet och rida min ponnyponke <3 Ska sätta igång honom lite lätt idag. 30min lösgjordhet i skritt och trav. Oftast brukar man sätta igång hästar genom att bara ut och skritta men de går inte med Ghost. Han måste vara trött i hjärnan för att de ska gå utan att de händer en olycka. Så de blir nog uteritt till helgen.

Åhhh vad jag längtar till helgen redan. Jag och min kärlek firar 19månader :O på måndag och ska ut och fira de redan på lördag, myyyyys <3


Haha illa det såg ut då. Det är tur att Sara redigerat vår ridning på så kort tid...
Nu när jag inte har några vänner kvar blir de Ghost och Andreas som kommer
dras med mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0