Söndag kväll - Romantisk weekend i Norrtälje stad <3

Hallå!

Som ni märker har bloggen kommit lite åt sidan :( Men jag har så mycket i huvudet just och försöker vardagen gå ihop med häst, hund, pojkvän mm...

Men helgen har spenderats med min pojkvän <3 Den började redan i torsdags. Då firade vi Oscars födelsedag. Åt tårta och lite sånt <3 tyvärr var jag helt slut så jag var inte så rolig att umgås med men de släppte efter ett tag. Oscar fick nya mat och vatten skålar, leverpastej i maten och en långpromenad så han var nöjd.

fredagen var de upp och jobba igen! Hade jätte kul på jobbet. Cyklade på min blåa REX jag har där som är snabb som en vind. Var på flygis 3gånger och hade flyt i kassorna :D Behövde inte jobba övertid och åkte hem i lugn och ro, gick ut med Oscar, åt lite mellis och sedan åkte jag till min tjockishäst Ghost.

Hade en igenridning från vårterminen så hade hoppträning för Yvonne. Lite pinsamt att min häst blivit så feet bara. Jag red som en kratta men Ghost var duktig. Var nog värmen som påverkade mig. Hoppade titt hinder och de enda han vägrade på var vattenmattan men de var nog bara för jag tog förhållningen för sent och att han mixade med galoppen :S

På kvällen gjorde jag och älsklingen tacos och åt godis. Kollade på Scary Movie jag säger bara Whats up! Haha höll på att dö för den var så rolig och Blair Witch projekt kommer nog aldrig vara läskig igen :D





Lördag spenderades på Lunda badet och jag badade 3gånger och de var ur sköönt <3 Älsklingen och jag låg och matade varandra med jordgubbar och bara njöt av värmen och ledigheten :D Synd bara att jag blev ledsen när jag kom hem över att människor kan vara så falska :( menmen jag ska inte gräma mig över de nu...

Blev middag på Anteps utesevering och de var jätte gott. Tog cider till maten och bara chillade <3 Gick hem i sommarkvällen. Åt godis och kollade på Scary Movie 2 haha den var rolig också! Somnade i varandras armar, precis som de ska vara <3

Söndag idag så har vi varit nere på "stan" endast Åhlens var öppet. Köpte present till min kusin som fyller år imorgon, ska dit imorgon också :D Sedan gick vi till Andreas. NÄstan direkt åkte vi till Vigelsjö och tittade på en Audi A4 Andreas kanske ska köpa. Provkörde den. Sedan blev de glass och jordgubbe. Åkte till stallet och red en något smalare Ghost som faktist får gå på bete inatt (hoppas han inte smällar på sig nu)

Ghost var lite trött men de är väll värmen men mamma sa att han gick fint och att de blivit skillnad på ridningen åt de positiva hållet :D Nu har jag precis ätit middag och ska ut med Oscar. Sedan duscha. Lägga mig i sängen och fixa med tidningen och skicka iväg lite sms för ska lägga in mitt nya kort till mobilen. Fick ju abonemang av pappa i studentpresent + mobilen såklart ;) Så nytt nr... Om ni inte får ikväll är de för att jag inte har erat nr i mobilen. Så skriv en komentar och dit namn och nr så skickar jag sms till dig (publicerar såklart inte dom komentarerna!)

Imorgon blir de jobb och sedan ut till kusinen som fyller år... Vi kanske ses här imorgon kväll då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0